neděle 11. března 2018

Jarní dárková sada

Volám jaro! Haló! Kam jsi se schovalo?
No po tomto víkendu to už ani není pravda. Kolem domu nám kvetou sněženky, za okny ráno slyším štěbetat ptáčky, náš pes reaguje kňučením na hárání sousedovic fen.:-)))
Moje tchyňka si vybrala hlavní látku, ze které chtěla ušít obal na knihu a organizér. Obal jsem zde již zveřejňovala, organizér jsem začala šít na srazu ve Skotnici, ale nestihla jsem jej dokončit. Nakonec jsem přidala ještě obal na kapesníky.
 Organizér-návod podle kabelkového kurzu z roku 2015 u Ivany Havelkové (Bellet).
Materiál: zelenou bylinkovou látku jsem koupila u Evky, ptáčkovou ještě kdysi u Bellet, zbytek nalezen v syslírně:-)))
Druhá strana kapesníkovníku
Ze začátku jsem byla nadšená, když jsem jednotlivé díly sešívala. Ale vše jsem pokazila konečnou kompletací. Použité výztuže byly moc silné a nakonec dělaly opravdu neplechu. Především našívání boku k jednotlivým okapsičkovaným dílům. V oblých částech se boční pás špatně našíval, což je na výsledku znát. Také bych možná příště zvolila i jinou formu závěrečného lemování, dekové asi nebylo zcela to pravé ořechové. Ještě mám okapsičkovánu modrou variantu organizéru, uvidíme, jak ta se mi povede. Bohužel už mám i u ní nažehlené výztuže, takže to možná bude podobný boj jako zde:-)))







 

Krásný zbytek prosluněné neděle:-)
H.

6 komentářů:

  1. Sada je úžasná a vskutku jarně vyladěná! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji:-) Ty barvičky se mi taky moc líbí, hlavně tedy na to, že zelená opravdu není moje gusto. Ale ta zářivá asi jo:-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera a opravdu klobouk dolů před někým tak šikovným, já se specializuji na kreativní dárky, ale se strojem bych to nedala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za slova chvály, dle mého si to ani nezasloužím,zas tak moc se mi to nepovedlo:-)

      Vymazat