sobota 3. února 2018

Swiss Beauty BOM

Block of the Month, zkráceně BOM. Akce, v rámci níž každý měsíc podle zadání ušijete jeden bloček. Vloni jsem rozešila BOM s Leah Day, momentálně je z něj kostlivec ve skříni, který čeká na své pokračování (jelikož cílem je trénovat quiltování, tedy něco, co mi moc nejde, proto její pokračování stále odkládám:-)
V letošním roce se s BOM akcemi roztrhl pytel, ale některé mě natolik zaujaly, že se do nich určitě pustím a snad i v termínu dokončím:-))) Jana A. uveřejnila na jistých stránkách odkaz na zajímavou akci, která mě hned oslovila. A tak jsem se pustila do Swiss Beauty BOM. Vytáhla jsem na něj látky, jež mi už několik let leží ve skříni a já se do nich stále obávala střihnout. Nepatří totiž k těm nejlevnějším. Nějaký čas uběhl, jisté zkušenosti snad již mám, tak jsem včera do látek řízla. No, jak se ukázalo, ještě bych měla potrénovat čtení návodů, neboť jsem lednový bloček ušila větší, než měl být. Dnes jsem jej šila znovu, nicméně zase o půl palce menší. Vůbec netuším, kde soudruzi z NDR udělali chybu:-) Nicméně se po počátečním nezdaru určitě nevzdám a budu v projektu pokračovat i v dalších měsících:-)))
Lednový a únorový bloček:
 Lednový a lednový bloček:
Zde je patrný rozdíl nejen ve velikostech, ale i v položení jednotlivých bločků a následném křížení bílých čar:-)))) Z většího bločku by měl nakonec vzniknout polštář k dece:-)
Taaaakže jeden z mnoha BOMů je prozatím částečně hotov, do dalšího se teprve vrhnu:-)
Ať se vám práce daří lépe než mně:-)))
H.

5 komentářů:

  1. Krásný! :-)
    To s tím návodem mi připomnělo mého polovičáka, který návody zásadně nečte a po hodině pachtění po něm nakonec stejně sáhne (abych to neviděla :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, musím uznat, že popisuješ mě:-)))) Vždycky kouknu na obrázek, rozměry, pak si řeknu, že to už přece vím a umím, návod někam položím, pak to došiju, jakože zkontrluji a jdu hledat návod znovu:-)))) Naštěstí se mi to nestává až tak často, to bych jinak nikdy nic nedošila:-)

      Vymazat
  2. Hani, pěkný projekt sis vybrala. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, taky se mi líbí, i to, že vlastně nevím, co budu tvořit příště:_)))

      Vymazat
  3. No , kde udělali sodruzi chybu:)))? já tu mám také spoustu zbytků, ale ten čas na to.... no vždyď to znáš Hani:)

    OdpovědětVymazat