neděle 14. ledna 2018

Zbytkování-chňapky a pouzdro

Po ušití topu deky mi zbyla spousta menších cancourků, které by byla škoda vyhodit. Staré chňapky v kuchyni mi už dosloužily, pouzdro v práci už má porouchaný zip, takže následující využití bylo jasné.

Chňapky-střih podle Love Bellet Fabrics (jaro 2013):



Obloučky vypadají lehce ozubeně, ale podle mě je to kvůli použitému termolínu 180g, který vytvořil tlustší vrstvu. Nicméně v kuchyni mi to asi bude jedno:-)

Pouzdro-střih z časopisu Marina (12/2010):



 Po došití jsem zjistila, že mi nevyhovuje nemít pásek i na druhé straně pouzdra (kvůli rozepínání zipu), proto jsem přišila přívěšek velocipedu:-)



Ještě mi nějaké kousíčky zbyly. Uvidím, zda je využiji na paperpiecing (šití přes papír), aplikace či k nějakému jinému projektu.
Přeji krásnou neděli.
H.

4 komentáře:

  1. Hani, pěkně využité zbytky od velkého projektu. Novou chňapku už také potřebuji. Musím se podívat do krabice s odstřižky. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Chňapek není nikdy dost! Krásný jsou :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Chňapky mám nachystané asi čtvery, potřebuji někoho, kdo by mi je došil, jdou mi jenom ty topy. Krásné to máš. Jana

    OdpovědětVymazat