čtvrtek 25. ledna 2018

Novinová kabelka Luisa

Opět černobílá kombinace, již sjem použila už na obalu na knihy. Vybrala jsem si Ajčin střih na kabelku Luisu. Je celkem malá, ale prostorná.
Vnějšek opět tvoří černá látka z Bellusu a novinová látka, na bok a kédry jsem použila černou koženku. Vnitřek zdobí kytičková bavlna.
 
 


 



 
Taška se šila velice dobře, střih a návod mohu jen doporučit:-)
H.

5 komentářů:

  1. Hani, šikovná taštička. Ta se Ti povedla. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji. Ajka se mi trefila do vkusu, tak jsem se do ní musela co nejdřív pustit. Snad nezůstane jen u jedné, už mám v plánu další barevné kombinace:-)))

      Vymazat
  2. ... moc pěkná taška. Povedla se. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  3. Taška je naprosto dokonalá, přesně můj šálek kávy. Nebo novin :-).

    OdpovědětVymazat