pátek 22. prosince 2017

Vánoční dekorace do bytu

Poslední předvánoční šití, ale letošní asi zatím ne:-)
Ve skupině Patchworkářky na FB se mi zalíbil dekorativní svícen, který snad ušily už všechny tamní členky. I mně se zalíbil, hodí se mi jako ozdoba no novou skříň. A aby mu tam nebylo smutno, ušila jsem i menší dečku podle návodu v časopise Marina Quilt z listopadu 2014.
Fotila jsem teprve před chvílí, takže žádné kvalitní fotografie se opět nekonaly:-)




Pokud by měl svícen opravdu i sloužit, musela by být svíčka umístěna ve skle!!!
  
 
Všem Vám přeji krásné svátky plné pohody, klidu, milých setkání.
H.

5 komentářů:

  1. Hani, za chvilku přijedou vnoučata a už nebude na nic čas, tak přeju krásné vánoční svátky a do nového roku hodně zdraví, spokojenosti ostré jehy a pevnou nit. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za velice krásné doporučení na domácí výrobu výzdoby. Já jsem docela dost nešikovná a tak to bohužel nevyužiji, ale ráda tento návod pošlu dál kamarádkám, které jsou přeci jen trochu více zdatnější :-) Jinak, já jsem si nedávno pořizovala solné lampy přírodní z těchto stránek a myslím si, že jsou také hrozně fajn a hodí se i na Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsou moc krásné věcičky. :) Moc hezké a dělá mi to radost. Mně má teď přijít poštou dekorační anděl, na kterého se velice těším. :) Mám podobné sošky ráda, mám jich doma už docela dost. Ale na druhou stranu to nepřeháním, aby to u nás doma nebylo jako v nebi. Ale myslím teď v tom negativním slova smyslu. ;-)

    OdpovědětVymazat