neděle 24. září 2017

V barvách podzimu-kabelka a peněženka

Látka z kolekce The Autumn Leaves mě oslovila na první pohled, bez ostychu prozradím, že jsem se do ní zamilovala. Koupila jsem ji už před dvěma lety u Mráze v Praze, ale nějak se mi stále nerýsoval projekt, na kterém by mohla vyniknout. Nedávno jsem v Ardeku v Brně nakoupila další odstíny z kolekce Bylinek a nápad byl na světě. A aby byl seznam použitých látek kompletní, do interiéru jsem použila kytičkovou látku od Evky.

Sáhla jsem po návodu na rámečkovou kabelku, který zpracovala Ajka. Rámečky na ni mám již také delší dobu zakoupeny, nadešel tedy jejich čas a já se mohla pustit do díla.

Druhou část magnetu (protikus ke klopě) jsem vyměřila chybně, otvor byl poté moc velký, takže jsem pak klopu u švu krátila (přehla a prošila). Párat jsem odmítla:-)))





Tašku jsem ve spodní části doplnila o staromosazné nožičky, jen jsem venku zapomněla nafotit, proto jiné pozadí:-)

Peněženku jsem šila podle návodu od Iry.







Ještě jsem během dne došila kapesníčkovníky, vyfoceno dodatečně večer.

Pokračování sady bude následovat po došroubování staromosazných rámečků, které v současné době nemám doma:-)))
Přeji krásný konec září, snad se dočkáme i babího léta.-)
H.

4 komentáře:

  1. Ta látka je tak krásně podzimní, až mi to těma barvičkama zvedlo náladu, u nás je dnes celý den hnusně mlhavo a šedivo. V babí léto stále ještě věřím, ale nevypadá to :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je taky šedivo, ale naštěstí nepršelo, tak jsem mohla v klidu ven bez obav ze zmoknutí:-)
      Prý se nám sluníčko brzy zase ukáže, musíme věřit, má zahrádka již trpí.-))))

      Vymazat
  2. Pěkná sada výrobků z hezké podzimní látky. Těším se na další. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko veľmi krásne šitičko, nádherne farby jesene.

    OdpovědětVymazat