pátek 22. září 2017

Pytlíkobatůžky podle Ajky

Konečně po několika deštivých dnech i u nás vysvitlo slunce. Ideální chvíle vyběhnout co nejrychleji ven s fotoaparátem na krku a několika pytlíkobatůžky v rukou. Leží mi tu už asi dva týdny. A stále jsem je nemohla předat dál, dokud jsem si je nevyfotila. Jak bylo patrné v minulém příspěvku, fotky v bytě večer opravdu nejsou žádná sláva.
Opět jsem sáhla po skvělém návodu od Ajky. Výsledná velikost činí 38 x 30cm.









 







 Nakonec jsem ze zbytku látky ušila jeden mini pytlík pro synovce:-))))


Snad se ještě pár slunečných, ne jen deštivých dnů objeví:-)
H.

2 komentáře:

  1. Tučňáčí jsou nejlepší! :)
    Je fakt, že denní venkovní světlo se s tím doma nedá vůbec srovnávat, většinou, když potřebuju něco vyfotit na blog, tak se stavím co nejblíže k oknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ráda fotím věci, které se dají pověsit, na naší vrbě. Zkoušela jsem i balkon, ale desky, které tam jsou, nedelají výrobkům pěkné pozadí,jinak by vyhrálo toto místo:-)
      Za mě vedou taky tučňáci:-) Pak krysák:-)

      Vymazat