sobota 15. července 2017

Sraz v Moravské Třebové 2017

Přijde mi, jako by to bylo včera, co jsme se naposledy sešly s holkami u Evy (EvikMT) v Moravské Třebové. Ale uběhl celý rok a já jsem se hodně těšila na náš další srazík. Náplň jsme vymýšlely společně. Já chtěla šít pánskou tašku, někdo potřeboval pomoci s šitím šatů, ukázaly jsme si, jak upravit trička či jak rychleji připravit harmoniku do peněženky.
Evka (blondýnka s brýlemi) ukazuje, vysvětluje, žačky pozorně naslouchají:-)
Dáša sešívá kapesníčkovníky.
Peťka připravuje střih na pánskou tašku.
Občas jsme se potřebovaly i posilnit.
Ve volných chvílích sešívala Dáša hexagony na budoucí deku.
Dáša s Majkou u stroje.
Tady sakra urputně dřu já. Ta láhev mi byla drze podstrčena:-)
Letos se k nám poprvé přidala i Evka z Báječného šití. Nelenila ani vteřinu. Na internátě, kde jsme byly ubytovány, dokončovala PW deku a polštář, u Evky si nechala ukázat, jak rychleji připravit harmoniky do peněženek, které pak zase na ubytku ještě o půlnoci dokončovala.
Evka šije u Evky-příprava lemu deky
Strojové došívání lemu na internátě
Stav peněženek po půlnoci

Jak vidno, i na ubytování se nelenilo, šilo, i když některé z nás už v pozdních nočních hodinách byly rády, že mohou odpočívat:-) Já se samozřejmě řadila mezi ně.
Zleva: pilná Dáša (Matyda), vedle ní Jana (JaGa), Peťka (Peťa Kuty).
Zleva Jana (Konjanana), Majka, Renča (Roreka) a její dcerka Adélka.


Po odjezdu holek mi ještě Evka ušila šaty z látky, kterou jsem si koupila vloni v Kössu, Burdu č. 6 z roku 2003 mi zapůjčila má kolegyně z práce. Bohužel foto z důvodu nepřízně počasí prozatím nevzniklo.
Na dovolené, která mi plynule navázala na tento srazík, jsem ještě dokončovala pánskou tašku, už mi schází pouze popruh. Detailní fotky tedy budou následovat v dalším článku.

Všem zúčastněným děkuji za milé setkání, povzbuzování při došívání tašky, pohodu a kupu srandy. Zároveň se už teď těším na další bláznivý a vydařený ročník.
H.

1 komentář: