neděle 23. července 2017

Šicí setkání ve Skotnici podruhé

Někteří tráví horoucí dny u vody, my u šicích strojů. Naštěstí v sále hospůdky Studánka ve Skotnici (nedaleko Příbora) byl příjemný chládek. Práce nám tím pádem šla celkem od ruky, i když ... přiznám se ... jsem se párkrát dost zapotila:-)
Většina z nás šila tašku Annette podle návodu zakoupeného ve skupině Swoon. Danka tvořila Brigitte podle časopisu Marina Quilt a Hanka kabelku Admirál podle postupu od Milky (foto zatím nedodáno).
Zleva: stojící Lucka, její mamka Eva (Gizela), Danka, Hanka Ř., Hanka S., dole sedící Eva z Báječného šití, já a Marcelka (Ruzamarcela).
Já bohužel fotogenická nejsem, ale taška ano:-)
 Evka z Báječného šití pracuje vždy, všude, za všech okolností:-) A s úsměvem na rtech:-)
 Hanka s Dankou diskutují, patrně o výhodách style-vilu.

  Marcelka nám všem jde příkladem.-)
Kdo bude mít první hotovo? Mamka nebo dcera?
Přehlídka Annettek. Většině zatím schází ucha. Největší z nich (vzadu vpravo) byla přinesena na ukázku, ta je tedy celá hotová.
Brigitte od Danky, stihla dokončit ještě na srazu.
Já už mám taky hotovo, ale foto až v dalším článku.
H.

2 komentáře:

  1. Hani, to bylo bezvadné setkání kamarádek-švadlenek. Vytvořily jste moc pěkné tašky. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Super jede Tasche ein Unikat.
    Leider habe ich kein Geschick zum Naehen.
    Liebe Gruesse Karin

    OdpovědětVymazat