pondělí 3. července 2017

Je libo puntíky?

Poslední kousky červené látky zpracovány., objednávka dokončena. A abych neviděla jen rudě, přála si kolegyňka ještě nějaké obaly na kapesníčky pro syna (jemu se ta červená nelíbí?:-) a obal na mobil pro manžela. Tak jsem nejdřív vyzkoušela jeden obal pro svého muže, už jej na mě mámí dlouho, tudíž jsem se už nemohla vymlouvat:-)
Klučičí kapesníčkovníky

Verze pro dámy
 Návod na obaly jsem našla zde. Původně se vlastně jedná o obal na brýle, ale mi se hodil spíš na chytrý telefon, uvedené míry dokonce sedí na ten, který má výšku 15cm a šířku 7,5cm.
Vlevo pro mého muže, puntíkatý pro manžela kolegyňky
 

 Ještě pohled zezadu:
Přeji krásné prázdniny nebo čas strávený na dovolených:-)))
H.

2 komentáře:

  1. Hani, puntíků není nikdy dost. Pěkně jsi to ušila. Dík za návod. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, u návodu na obaly se mi jen neusvědčilo přetáčení v horní části mezi oblouky, měla jsem látky vyztužené sakonem a vefixem, takže jsem horní okraj zašila a vypárala si bok, kterým to šlo jako po másle:_)))

      Vymazat