sobota 20. května 2017

PW podsedák

Na šicím srazu ve Skotnici jsem využila šablonu cairo pentagon. Nejprve jsem se lekla šití Y-švů, nakonec to ale nebyla taková tragédie. Výsledek jsem použila při šití podsedáku. Ten můj je šitý z kruhu o průměru 50cm, výška bočního dílu před sešitím činila 17cm.
Celý top je prošitý meandry. Jako materiál jsem použila čtyři odstíny z nové kolekce bylinek.
Vnitřní polštář je vyplněn čtyřmi kily pohankových slupek.

Vnitřní polštář
 

 Aby byl povlak pratelný, je opatřen kvůli snadnému sundávání zipem.
 

Když jsem byla ven, zapomněla jsem vyfotit spodní část, proto foto ještě z domova. A když jsem začala sepisovat tento článek, uvědomila jsem si, že mi schází i držák, který je na boku na opačné straně, než je umístěn zip. No tak snad příště. Synovec vyjádřil přání, že by si jej taky přál, třeba mu toto vyplním:-)
 Opět s meandry.
Uvažovala jsem, jestli do vnitřního polštáře nepřidat ještě více slupek, ale zatím to nechám tak a uvidíme, jak se v praxi uplatní:-)
Přeji krásný víkend.
H.

7 komentářů:

  1. Nádhera, skoro jako bych se ocitla u bazénu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, u bazenu jsem fotila:-) A ta modrá je jako vnitřní jeho část:-)Tedy zatím bez vody:-)))

      Vymazat
  2. Hani, povedl se Ti parádní kousek.M.

    OdpovědětVymazat
  3. ... moc pěkný podsedák, krásné barvy, moc pěkně ušito. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Čímpak to je, že:-))) Nejsi náhodou majitelka?:_)

      Vymazat