neděle 16. dubna 2017

Tady hlídám já!!!

Nedávno jsem spatřila avízo na nový panel s některými plemeny domácích mazlíčků. Mé oko hned spočinulo na konkrétním pejskovi, protože zrovna takového rošťáka máme doma:-)))
Všechny obrázky jsem kupovat nechtěla, ale naštěstí se mi podařilo díky jedné hodné duši koupit dva kousky pouze s borderkami:-)
Výsledkem se staly dva nové povlaky na staré polštáře. I když manžel by rád ještě tašku s touto tematikou. Má smůlu, třetí jsem již nesehnala:-)
Pod polštáři je další povlak, ale ten je šitý na přání, má rozměr 142cm x 42cm. Tak velký polštář doma opravdu nemám, takže toto je jenom jeho ukázka:-)



Manžel sice tvrdí, že náš rošťák má veselejší oči, ale je rád, že může mít konečně svého mazlíka na gauči:-)))

 To je úsměv, co? Ham:-)))
Přeji všem krásné svátky:-)
H.

5 komentářů:

  1. Hani, to jsou krásné polštářky. Váš pejsek je pěkný čipera. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, ráda vašeho borderáčka konečně poznávám. :-) Jestlipak by byl s naším Matýskem taky kamarád? :) ... Ty povlaky jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko říct, miluje feny, ale měl nějaké potyčky s vlčáky, tak od těch dob se nám se psy nechce kamarádit. V tomto směru má jasno-on a harém, to je v pořádku, jinak nikdo jiný:-)))) Tak do dvou let věku tomu tak nebylo. Ale nikoho s borderkou neznáme, tak nemáme vyzkoušeno.-))) My máme spíš vlčáčí ulici:-)

      Vymazat
  3. Tak ty jsou naprosto dokonalý! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné polštářky a milý parťák. :-) D.

    OdpovědětVymazat