čtvrtek 23. března 2017

Domečkový batůžek pro holčičku

Pokud vám přijde tento batůžek povědomý, nešálí vás zrak a ani se nejedná o deja vú:-)))
Opravdu jsem jej již jednou šila. A protože se líbil, kamarádka obdarované si přála stejný i pro svou vnučku.
Látky koupeny zde a zde.
Konečně jsem vyzkoušela nažehlovací reflexní pás, který jsem se obávala použít. Ale práce s ním byla velmi snadná a mohu vřele doporučit.
 



Občas zapomenu našít štítek se svým logem, ale tentokrát se to naštěstí nestalo:-)))
Přeji krásné dny:-)
H.

6 komentářů:

  1. Jo, tenhle batůžek je super. Také jsem jich už několik ušila. Domečková látka je skvělá a sluší mu. Ten reflexní pásek je super nápad. Ani jsem nevěděla, že se dá koupit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně jsem začala počítat, kolik jsem jich už ušila. Podarovala jsem děti v rodině, ale i jiné. Takže že by osmý?
      A reflexní pásek jsem koupila asi někde na netu.

      Vymazat
  2. Какой хорошенький! Здорово!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je úžasný, mít holčičku, hnedle bych jí jeden lupla na záda! Paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To se to bude chodit na výlety. Je to super batůžek. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Snad se paní veterinářce bude líbit. Jsou tam i kočičky a pejsci, které miluje:-))))

    OdpovědětVymazat