pátek 3. února 2017

Stázka, Stázka, Stázka a něco navíc

Ne nadarmo se říká třikrát a dost. Tento střih je moc fajn, jen je na mě až moc maličký a ve finální fázi už jsem trošku nadávala u závěrečného prošívání vstupu do kabeleček, takže pokud někdy budu ještě šít tento střih (návod v časopise Marina Quilt duben-květen 2016), pak už jen ve zvětšené verzi:-))))
 První Stázka-materiál přivezený z Moravské Třebové, zbylo ještě na kapesníčkovníky (viz níže).

 
   


 Druhá a třetí Stázka jsou kombinací Tula Pink s hlemýždi a modré Toscany.
 


 



  

 A na závěr slíbené kapesníčkovníky:


Kdybych nebyla řidičkou, radovala bych se ze současné hromady sněhu mnohem více. Nicméně jsem nadšená z bílé barvy všude kolem. Snad tedy chvilku ještě vydrží, nestaje či nezešedně díky smogu:-)
Přeji krásné zimní dny.
H.

5 komentářů:

  1. Všechny tři jsou moc pěkné, jak barevně i vypracováním ( vsazený kédr). Těžko bych vybírala jen jednu. Posílám pozdrav a poděkování za Tvé milé komentáře u mne na blogu.
    Marie

    OdpovědětVymazat
  2. ... krásné kabelky a ty šnečkové jsou obzvláště parádní. Krásné šití. Pohodové zimní dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Hani ... ty se nezdáš! :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, ale opravdu pidi. Já bych potřebovala tak pětkrát větší, to aby se mi ty synkovy klacky a kameny z procházek měly kam vejít :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí barevné kombinace, které jsi na kabelky vybrala. Jsou úžo! :-)

    OdpovědětVymazat