neděle 13. listopadu 2016

Adventní kalendář II.

Je to zhruba dva roky, co jsem šila svůj první, do této chvíle i poslední adventní kalendář. Ten byl určen pro neteř, k dnešnímu stavu již množné číslo (tedy pro neteře). Druhá část rodiny, kde máme dva synovce, zatím byla bez něj. Honzík vyjádřil přání, že by si přál kalendář ve tvaru stromečku. Zbytek už byl zcela na mě:-)))
Jako materiál jsem použila českou i zahraniční bavlnu, vyztužila jsem ronolinem. Stromečkovou japonskou bavlnu (červenou, hnědou, modrou) jsem koupila snad už před třemi lety v povánočním výprodeji, byla určena na polštáře. Vloni jsem si ale ušila jedny zimní z darovaných komponentů, takže jsem měla tyto látky k dispozici.
 Modré látky byl ve výprodeji pouze úzký pásek, proto jsem jej musela sešít s červenou bavlnou ze stejné kolekce.
 Kraje "pásů" jsem entlovala.
Vystředit kapsičky nebyl problém, prostřední část tvoří vždy tři skládané kapsy, ty stačilo umístit nad sebe. A zbytek už vyšel sám. Každá kapsička má šířku 8 cm, výšku 15cm.
 Aby měl stromeček i svou "špici", přišila jsem na něj hvězdu.
 Tvar hvězdy i stromečku je obšit bílou nití. V reálu je to více patrné. Možná jsem spíš měla použít třpytivou zelenou, ale co není, může ještě být. Stále váhám:-)

 Adventní čísla jsem objednala zde podle výběru malého synovce.
Zadní strana mého díla.
Jak vidíte, je kalendář poměrně velký, určený na zavěšení na tyč, např. záclonovou.
Malému se líbil, což je pro mě odměna největší. Už schází jen poslední krok-naplnit jej nějakými mňamkami. Další úkol, který musím splnit příští týden. A pak už zcela dokončený výtvor synovcům předám:-)))
H. 

P.S. Jak z fotek vidíte, Martin na bílém koni dojel včera i k nám:-)

5 komentářů:

  1. Pškný, má velké kapsy, ma se toho vejde!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny adventný kalendár, verím, že poteší... Gratulujem.
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Panečku, to je pořádný kalendář. Moc povedené dílko.

    OdpovědětVymazat
  4. Včera našel synovec kaz, hned reklamoval:_) Kontroloval, jestli mám všechna čísla. A nenašel šestku:-) Zato devítku mám dvakrát. Nu což, budu to muset vyřešit, přece klukům nedám takový nepodarek:_))))

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, to nevadí, trochu popárneš a je to. Už jen koupit dobrůtky a drobné dárečky.
    Líbí se mi ty prostorné kapsičky, tam se toho vejde. M.

    OdpovědětVymazat