středa 26. října 2016

Gorjuss fofr pouzdra

Další várka těchto univerzálních pouzder, do kterých se dá schovat kdeco. Třeba i mobil, karty, penízky. Vše záleží pouze na fantazii majitele.


Tentokrát jsem zkoušela dvě různé vnitřní výztuže: decovil a decovil light (Gorjuss s modrou gumičkou). U tohoto tyto peněženek se mi druhá varianta vůbec neosvědčila. Je přiliš měkká, nicméně pokud do taštičky vloží neteř něco pevnějšího, vše bude O.K. Ale příště bych místo decovilu light asi použila ronar či ji podžehlila ještě jinou výztuhou.
Začneme pouzdrem vlevo (použit klasický decovil):


A nyní pouzdro s decovilem light (na první pohled to sice není poznat, ale při používání ano):


Přeji hezké nepropršené dny:_)
H.

10 komentářů:

  1. Ahoj Hani, koukám, že tu máš pěknou velkovýrobu :-) a pěknou myslím opravdu moc Pěknou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ... moc pěkná pouzdra. Děkuji za cenné rady k výztuhám, hodí se mi, chystám se je také šít. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář.
      Co se výztuh týče, pod vnější látkou je ještě tenký sakon, dělá pouzdro příjemnější a měkčí na dotek. Z vnější strany kapsiček mám ještě vefix, aby i vzhled vypadal prkenně.Nicméně i ten by se hodil pod vnější látku pouzdra.
      Ať se dílo daří:-)

      Vymazat
  3. Hani, ty jsou kouzelné, moc se ti povedly. Tuhle látku snad musí milovat každá holčina :-)

    OdpovědětVymazat
  4. tie su super ...nááádhernéé su a hlavne praktické , Haničko nie su mi jasne tie vrecuska bol by nejaký lopatistický návodik??? uvitala by som ...dakujem
    Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, toto je šito podle časopisu Marina Quilt, v nějakém starším článku mám i přesně uvedené číslo a rok. Autorka má své návody chráněny autorskými právy, takže k tomuto návod nemohu sepisovat. Nicméně když si zvolíš základní tvar a připravíš si zipové kapsičky, vše na sebe jen navrstvíš, sešiješ a nakonec olemuješ. Není to nic těžkého, podle mě na to určitě přijdeš:-)))

      Vymazat
    2. dakujem Hani si moc milá pekný večer...
      Mirka

      Vymazat