pondělí 30. května 2016

Eileen II.

Ano, už tady jednou byla. S motýlky a modrou koženkou. Šila se moc dobře. I proto jsem vzala jiné látky a koženky a nachystala si materiál na další tři:-)
Tato je první z nich-kombinace hnědé koženky a látky s motivem vína:
 
 
 
Vpravo od karabinky na klíče je patrná mini kapsa-určená na tužku či propisku
Kapsa na zip není na parádu, ale je zcela funkční:-)
Karabinka na klíče zavěšena o okraj tašky
Další kombinace této tašky časem opět přibudou, jen to nebude hned:-)))) Moc děkuji všem, kteří mi psali i na mail a popoháněli mě v tvoření a vkládání článků na blog. Jsem ráda, že se stránky a mé věci líbí. A prosím o trpělivost, pokud se mé pracovní tempo opět zpomalí. To víte- práce, jaro, zahrádka,... vyžadují mou pozornost a někdy prostě nestíhám (nebo mě chytne vážná nemoc zvaná lenora lenivá).
H.

3 komentáře: