pondělí 21. prosince 2015

Eileen

Další z tašek šitých podle Mariny Quilt (říjen/listopad 2015), jež mi hned padly do oka.
 
 
Věděla jsem, že zrovna na této budu chtít poprvé vyzkoušet šití s koženkou. Šlo to celkem dobře, dokonce mě mile překvapila příprava zipového dílu, který byl poměrně rychle hotov.
 Taška opět obsahuje spoustu kapes.
 
 Vevnitř je opět i jedna kapsa na zip.

No a nyní už mám vše hotovo a můžu si užívat balení dárků, zdobení stromečku a celkově vstřebávat vánoční atmosféru u pohádek, na návštěvách, ale hlavně s rodinou. Přeji krásné svátky.-)
H.

5 komentářů:

  1. Mno ta je moc povedená .. a ty barvičky, hnedle zvednou náladu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:_) Ne že bychom potřebovali přivolávat jaro, že.-)))?

      Vymazat
  2. Hmmm ... teda fakt už začínám mít mindrák:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jdi ty, z čeho? Já to tu měla rozděláno měsíc, jiné holky to mají za víkend ušito.-))))

      Vymazat
  3. Hani, zase taštička na jedničku. Přeju Ti krásné svátky a do nového roku hodně zdraví, štěstí a spokojenosti ( u patchworku). M.

    OdpovědětVymazat