neděle 18. října 2015

Kytice z Paříže

Občas se stává, že chce někdo věnovat něco zvláštního, originálního pro někoho, aby mu udělal radost v jeho nelehké životní situaci. Proto jsem přijala nabídku ušít něco na přání-taštičku Harfu a obal na knihu, oba s monogramy obdarované.  Na obou měly být květiny, na výběr bylo tedy nepřeberné množství materiálu.
Tady je monogram spíše nenápadný, víc vynikl na obale na knihu
Interiér
Monogram mi vyšila Venda P. z Pustějova, tímto jí ještě jednou děkuji

Díky prvnímu pokusu o výšivku vznikl i jeden trošinku méně zdařilý produkt, laik by nepoznal, ale z toho kousku látky jsem ustřihla ještě na jednoduchou záložku do knihy.


Detail výšivky, na druhém M chybí kousek obloučku
Minulý víkend jsem Honzíkovi namalovala na trička předlohy obrázků, které v průběhu týdne vybarvoval. Pracoval sám, o to víc se mu výsledek líbí. Nejvíce je hrdý na farmářské tričko, na které ještě přimaloval blesk, obláček a kupu sena. Je jedno, že je tráva modrá, ne zelená, snaha se cení:-)))
Přeji hezké nastávající dny.
H.

6 komentářů:

  1. Hani, krásné dárečky jsi ušila. A ta trička jsou super. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda Hani:-) Honzík je šikulka:-)

    OdpovědětVymazat
  3. No vida, za svobodna by mi monogramový dárečky taky pasovaly :-D Jsou nádherný a radost rozhodně udělají. I trička jsou parádní - jen jsme myslela, že ovečka ráda déšť a ona se to směje na trávu :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on to možná déšť je, jen já to asi špatně pochopila.-)))) Protože kupa sena je žlutá, v puse má kousek zelené travičky, teta to naprosto chybně odhadla:-))))

      Vymazat
  4. Elegantní, vkusné, prostě dokonalé. :-)

    OdpovědětVymazat