neděle 5. dubna 2015

Veselé Velikonoce:-))))

Přeji všem krásné velikonoční svátky:-)))
Recept na beránka jsem našla zde.
A přidávám pár foteček z mého šicího koutku:
Tady už je jasné, proč měl beránek zelené zátiší,...
...hoví si totiž na mé řezací podložce:-))) Mám svůj šicí koutek přímo v jídelně, proto zde ani nejíme, jen na Vánoce, kdy jsem nucena (i když nerada) vše uklidit:-)
Především bych upozornila na deku, tedy spíš jen její top, jež čeká na své došití (stejně jako řada jiných věcí na hromádce) a je složena přes opěradlo židle. No a hlavně na svého nového mazlíka, na němž jsem top sešívala. Samotné bločky jste již mnohokrát mohli vidět dříve, ty jsem tvořila na svém "starším" Brotheru:-)
 
 Taky jsem na něm včera ušila nový pelech pro Rustyho. Využila jsem batohovinu, kterou mi věnovala EvikMT. Jako výplň je použit polštář, jejž jsem dostala od babičky mého žáka, že na něm nikdo doma nechce spát. Ale můj pes si pohoví:-)
Má stará panenka, která již tolikrát sloužila jako výborná figurantka na čepice apod.
Top deky:-)))
Užijte si aprílového počasí, u nás opět sněží:-)))
H.

7 komentářů:

  1. Hani, i Tobě veselé Velikonoce. Deka je super. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Deka je velice pěkná. Když jsi ukazovala jdenotlivé bločky, přily mi takové dost barevně divoké, ale ta šeká je hezky zkáznila. Výsledek je moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc:-) Je pravda, že jsem se té barevné kombinace taky trochu obávala. Ale pak jsem si řekla, že to prubnu:-) Ještě uvidíme, co s tím udělá samotné prošití:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Týý brďo ..... můj top teď normálně chudák zblednul závistí:-))) Fakt úžasná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. D9ky:_) Se tu normálně teď dmu pýchou:_) Snad se bude deka líbit i mamce:-)

      Vymazat
  5. Vsechne co tady vidim mnj moc libi zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
  6. Beránek jako by zapadl do toho dnešního dne, bílý, posypaný :D.

    OdpovědětVymazat