pátek 9. ledna 2015

Nikdy žádný patchwork...

Nějak takto jsem asi před dvěma lety vysvětlovala kolegyni, že je to děsná titěrnost a do toho teda fakt nepůjdu. I když to vypadá moc dobře.
Po nějaké době, kdy mi po práci zbývaly jen kousky materiálu, jenž se hromadil v krabici, jsem kvůli tomu, že se mi odřezky nechtěly vyhazovat (je to přece škoda a já jsem v tomto směru děsný šetřílek), začala vyhledávat návody, abych věděla, co z nich ještě vytvořit (ano, tahle věta se mi obzvlášťpovedla:-)))). No a koncem loňského roku jsem měla našité i patchworkové vánoční dárky. Během svátků jsem se přihlásila do dvou mysterek a dnes bychom u Bellet měly začít šít PW deku.
Jak se ta karta po čase obrátila, co? No tak hlavně nikdy neříkej nikdy.
A dnes jiná kolegyně v práci poznamenala, že v poslední době mi přibývá na blogu PW věcí. Ano, taky jsem si toho všimla:-) Asi už je můj odpor pryč:-)
Z minulého mysterka mi zbyla ještě trocha materiálu, spíchla jsem mamce k ubrusu ještě malou dečku.
Přesnost stále není moje silná stránka:-) A při focení jsem si toho smítka fakt nevšimla:-)))
Rub
 Další z řady dárků, které vznikly díky mysterku, tentokrát novoročnímu, opět u Anahi.
 
U levého polštáře lze trošku vidět, že jsem už musela látku nastavovat:-)))
 
 
  
Mějte se krásně a PW zdar:-))))

3 komentáře:

  1. Hani, to znám. Patchwork není koníček , ale velký kůň. Polštářky máš moc pěkné. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Šikulka jsi:-) Hele ale to se mi stává taky .... fotim fotim, stáhnu do PC a koukám smítko .... přitom při focení tam žádné nebylo:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně, kdepak se tam vůbec vzalo, dřív tam nebylo:-))))

      Vymazat