neděle 21. prosince 2014

Poslední vánoční dárky

Ještě pár hodin potrvá poslední adventní neděle. Už jsem si doma vytvořila prostor pro stromeček, který bychom měli donést zítra. Vánoční přípravy vrcholí, ale scházelo mi dokončit i pár dárků. Jestli ještě nějaké přibudou, to si nejsem jistá, ale následující dva jsem stihnout musela:-)
První drážďanská nevánoční dečka je určena pro manželovu babičku, dostane ji k polštářům, jež jsem zde již představovala. Návod vyšel v letošním vánočním čísle Mariny Quilt.
Líc
Rub
Prošívání
 Když jsem hvězdu ukázala mamce, ptala se, jestli je určena pod stromeček. Proto jsem ušila ještě jednu, tentokrát vánoční, aby si ji pod svúj smrček, borovičku či jedličku mohla dodatečně dát. Barvy jsou trochu divočejší, došel mi materiál (poslední kousek z cesmínové látky, nějak jsem to neodhadla). Proto jsem dva dílky nahradila zelenostříbrnými andílky. 
Líc
Prošití
Rub
Musím říct, že to bylo velmi příjemné šití a skvěle jsem si u něj pročistila hlavu. Při tom předvánočním shonu jsem to již potřebovala:-)
Přeji všem krásné a pohodové svátky, bohatou nadílku a šťastné chvíle sttrávené s nejbližšími:-))))
H.

4 komentáře:

  1. Hani, obě dečky jsou moc pěkné i barvičky jsou super. Drážďanský talíř také velmi ráda šiju.
    Přeju Ti krásné Vánoce. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Šikulínka!
    I Tobě pěkné svátky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko krásne ti to šije...nádherne dečky a pekná vianočna kombinácia farieb. Krásne dni prajem.

    OdpovědětVymazat