neděle 9. listopadu 2014

Advent ťuká na dveře:-)))

Každoročně nás reklamy v televizích, letáky ve schránkách, obchodníci se svými výkladními skříněmi upozorňují, že se kvapem blíží největší křesťanské svátky roku (alespoň co se utracených financí týče). Bez ohledu, jestli jsme, či nejsme věřící. Je to tak, těší se na ně děti i dospělí, i když je pravda, že my, dospělé ženské, si toto období až tak v klidu neužíváme. Ale proč se jen stresovat sháněním dárků a uklízením? Proč si jen tak nesednout a něco pěkného pro radost nevytvořit?
 
Už loni mě zaujal návod u Ajky na adventní kalendář, avšak nějak mi na něj nevyšel čas. Letos jsem se rozhodla svůj restík napravit a jeden jsem postupně v průběhu celého týdne vytvořila. Až mě překvapil i svou velikostí, bílý podklad pro ponožky byl vytvořen ze čtverce o rozměru 80cm. Brzy jej někomu nadělím místo dárku k Mikuláši. Snad jej budou mít kam dát a ponožky bez problému naplní, i kdyby jen malými bonbonky, to už nechám na nich. Ponožky mají na výšku 15 cm, takže jsou dost velké, aby se do nich vlezla i menší čokoládka. A tímto jsem vybrakovala své zásoby vánočních látek z předchozích let, budu muset doplnit zásoby (což mi vůbec nevadí, hned mám důvod si objednat nové dekory:-).
 
Knoflíčky v řadách jsou od sebe vzdáleny 13 cm, 2. a 4. řada je záměrně lehce odsazena více od kraje
Můj první pokus o quiltování
Kalendář opravdu není žádný drobek + hromádka ponožek:-)
U nás ale dárky nedostávají jen děti, ale i náš Rusty:-) Nutně již potřeboval nový válecí polštář. Mamka mi poskytla zbytky plyše, využila jsem výplň dvou velkých polštářů, která již nebyla nic moc, ve spodní části je využit starý ručník. Snad to vše co nejdéle vydrží. První zkoušku, jestli pelech Rusty neroztrhá, máme za sebou, tak má naději na delší životnost:-))))
Pár špionážních fotek pořízených z balkonu:-)
Naše přítomnost byla prozrazena:-)
Kuk:-))))

U nás dnes bylo opravdu podzimně, mlhavo, nicméně nepropadejme chmurám, i toto období má něco do sebe:-)
H.

9 komentářů:

  1. Hani, adventní kalendář je moc pěkný. Krásně barevně ladí. A psí polštářek se také povedl. Majitel si na něm pěkně hoví.
    M.

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda Hani, tam se vejde dobrůtek:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko parada, kalendar je super. Ale na vankušiku prepač som sa zasmiala, je tak božsky ale ten smiech bol preto že naš Momo by ho mal tak asi necelu polhodinku, potom by už nebolo ani poznať čo za kus to bol :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně takové obavy jsem měla, aby jej Rusty neroztrhal. Tak jsme na to šli od lesa, manžel si dával na polštář týden nohy, pes má rád jeho "puch" (ne ponožek), měl v boudě loni i jeho starou bundu, vždy se do ní zakuklil, proto jsme to zkusili takto a fungovalo:-))))

      Vymazat
    2. Teda Hanko, toto určite vyskúšam aj ja...aj naš Momo mam rad manželov pach, som nedočkavo zvedava ako to dopadne u nas :-))

      Vymazat