středa 15. října 2014

Nové kabátky na polštáře:-)

"Podívej se, co mám!" pronesl muž po návratu z návštěvy své matky.
"Co to je?" ozval se někde z nitra můj zvídavý skřítek.
"Mamka ti posílá malé bolestné za svetr," a vylovil z tašky Diana Patchwork. Tchyňka mi totiž plete svetr, předání se mělo konat na můj svátek, ale nedostatek materiálu a času způsobil, že do dnešních dnů, kdy tento článek píšu, jej stále ještě nemám. A protože mi to chtěla naše dvorní pletařka vynahradit, přistálo u mě nejnovější vydání časopisu, tedy číslo 6/2014.
Musím říct, že jsem se nádherně pokochala skvostnými díly patchworkářek, ale na jejich úroveň ani zdaleka nemám. Jediné, co jsem schopna podle jejich velmi stručných návodů (tedy pro mě spíše nedostačujících) spíchnout, jsou polštáře. Vybrala jsem si jeden vzor a aplikovala na něj své oblíbené látky, které skvěle ladí k mým nedávno ušitým dýním:-))))
Vzadu použito obálkové zapínání (či jak se mu říká), nicméně ještě zvážím, jestli nenašiju i knoflíky:-)))
Jsem ráda, že nejen mě, ale i manželovi se zvolená kombinace vzorů a barev líbí, přece jen na jednom z nich tráví čas právě on:-)
 
Přeji krásný podzim.
H.

4 komentáře: