středa 29. října 2014

Další recyklace-kapsičky

Kolegyňka z práce mi o víkendu psala, že má doma nějaké materiály od dcery, která občas šije, ale tyto kousky sukní a jiného oblečení jako materiál již nevyužije. Čekala jsem, že mi pošle opravdu jen kousíčky látek, ale kupodivu se jednalo i o celé dlouhé sukně. Něco jsem se rozhodla zrecyklovat hned, další část bude sloužit na trénink šití dětských triček, až (pokud) v zimě vyjde čas.
 Rovnou tedy vznikly dvě kapsičky šité podle návodu zde, kde mě zaujala samotná prošitá spodní část. Na vnější díl jsem použila 3 části o šířce 22cm, délce po 15 cm, proto u mě dno taštičky vypadá jinak než v uvedeném postupu.
Detail prošití
Zadní pohled
Kuk dovnitř
 Jednu z taštiček rovnou věnuji výše zmíněné kolegyňce, třeba se stane inspirací i pro dceru:-)
H.

4 komentáře:

  1. Jsi šikovná recyklátorka:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Kapsičky se povedly! Já také vždycky plánuji, že spotřebuji všechny znytky látek přes zimu, ale nějak se mi to ve skříni hromadí... tak snad letos :) Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké kapsičky, těch nikdy není dost. ;-) Na návod jsem také koukala a mám v plánu, tak jsem na sebe zvědavá... Pěknou neděli. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, šikovné taštičky jsou stále na něco potřeba , těch není nikdy dost. M.

    OdpovědětVymazat