úterý 29. dubna 2014

Máte doma mlsnou pračku?

Že ne? Opravdu tím chcete říct, že ta vaše nepožírá ponožky či kapesníky?
Moje je opravdu mlsoň, jí snad chutnají i manželovy trenýrky:-) Aspoň tedy podle stavu stížností, které občas slýchávám. Ale to je asi normální. Nicméně to, co nestráví, nám milostivě zpátky vydá.
Máme s mamkou společnou prádelku (prádelnu - jak chcete). Následkem toho se občas stane, že se některá naše fusakle zatoulá někam jinam a opustí svůj pár. Ta druhá na ni zatím čeká u mě doma:-) Aby mezitím měla důstojné útočiště, než se partnerka navrátí, vytvořila jsem pro ni na základě březnového návodu Mariny Quilt útulnou krabici.
Na dno a víko použit penefol, k látce jsem jej přišila. 
Záměrně jsem na nový příbytek nevolila výraznější šikmý proužek. Co kdyby se mi nepovedlo jej hezky přišít? Neodradily by případné nedostatky vracející se tuláky?
Boční části jsou opatřeny kliženkou, u vnitřní látky použit termolín (na víku) a ronofix (ve spodní části)-oboje muselo být k látce přišito, aby byly boky co nejpevnější a nebortily se:-)
Víko
Spodní část
 A jak je vlastně veliká? Vlezou se do ní všechny osamělé partnerky? Průměr spodní části je 24 cm a její výška činí 14 cm. Místa je tam tedy dost a mohou si tam v klidu a pohodě odpočívat až do návratu svých drahých poloviček:-))))
Přeji krásný nadcházející sváteční den, pokud možno strávený někde na výletě, v přírodě, hlavně s bližními:-)

4 komentáře:

  1. No to mě by na čekající ponožky krabice nestačila........ ale mám důkaz, že pračka ponožky fakt žere! Tuhle začala stávkovat, manža jí rozebral a co myslíš že vytáhl?? No jasně že ponožku!! Záhada ovšem je, že vytáh i hromádku záclonových háčků ... a já přitom peru záclony bez háčků .... pračka kouzelnice:-))
    Jinak krabice supr!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmatatelný důkaz je nejlepší:-))))) No a ty háčky, že by zkoušeli výdrž při výrobě?:-))))

      Vymazat
  2. Luxusní úložiště osamělých ponožek.

    OdpovědětVymazat
  3. Juuu Hanko ta sa ti podarila, je suuuper.

    OdpovědětVymazat