pondělí 17. března 2014

Pojďme si společně ušít deku, nebo polštáře - 2. část

Nový měsíc-další zadání.
Březnový blok byl složen z několika květů a motýlů. Obloučky na kytičkách se pro mě staly noční můrou:-) Některé se mi ne zcela povedly, ale odolala jsem pokušení je vypárat (no to já prostě nerada:-). Zdá se mi to celkem koukatelné a v celku deky se to přece ztratí:-)
Jedno foto z tvorby synovce Honzíka. Lepil si u mě stojánky na tužky. A pak si je i sám vyfotil (chtěl tetu překvapit). Místo bohužel nezvolil nejlépe (minulý týden se u nás dělaly schody a teta prostě neutírala každý den prach z klavíru:-). Prcek pak za mnou přišel a řekl: "Hotovo." A když jsem si před chvílí ukládala fotky do noťásku, koukala jsem, kdeže jeho obrázky byly pořízeny:-)
A víc jsem toho vytvořit a nafotit nestihla, práce se nám tu nakupila a času bylo poskrovnu:-) 
Děkuji za přízeň a milé komentáře. 
Hanka

2 komentáře:

  1. Hani, Ty jsi dobrá, už máš ušito. A je to pěkné, veselé. Já pořád ještě nezačala. Stále šiju něco jiného.Tak snad za týden. Zdravím. Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nerada pářu:-)))
    Koukatelné to je, dokonce moc!

    OdpovědětVymazat