úterý 3. prosince 2013

Patchworkový ubrus-moje první konvergence

Stále jsem přemýšlela, co ušít pro manželovu babičku pod stromeček. Pak mi kolegyňka v práci poradila, ať zkusím něco z jejího oblíbeného patchworku. Já tedy namítala, že něco tak složitého určitě nezvládnu, ale ona trvala na tom, že musím zkusit něco, čemu se říká konvergence:-)
Koukla jsem na net a našla jsem jeden návod, podle kterého jsem postupovala. A opravdu, nakonec to nebylo těžké, jen časově náročnější. Při řezání látek jsem přidala ke každému pruhu ještě jeden centimetr oproti původnímu rozměru.
A toto je výsledek. Vzor jsem olemovala osmicentimetrovými pruhy. Výsledný rozměr ubrusu činí 90 x 90 cm. Ještě zbývalo našít podšívku s novopastem (80 g + lepidlo), obšít lemy, prošít, aby pak výztuž nezlobila:-)))
Už jsem sama zvědavá, co na to řekne budoucí majitelka:-)))

1 komentář: