neděle 29. září 2013

Pojďme si společně ušít deku-6. část

No páni, už je to šest měsíců, co zpracovávám bloky na domečkovou deku. Ale už se pomalu, nicméně jistě, blížím ke konci:-) Na ukázku předkládám předposlední část. Poslední zatím nosím jen v hlavě, je pro mě nejtěžší, protože ji musíme vymyslet samy, žádné šablony nám Anička neposkytne.
Krom toho je sezóna švestek a jablek a dalšího ovoce a zeleniny, takže zpracovávám, co se dá.
 Švestičky z bratrovy zahrádky už jsou skoro pryč:-)
 Poprvé jsem letos pekla povidla v troubě podle receptu od Marušky. A jsou výborné a musela jsem vyrobit rovnou dvě dávky:-). Recept najdete téměř ke konci článku. Ještě jedna paní z naší ulice mi říkala, že je peče také, ale trochu jinak a kratší dobu. Takže pokud mi poskytne návod, určitě se s vámi o něj podělím.
 Toto je pouze část první várky, než jsem vše vyfotila, už jsem tři sklenice rozdala po rodině:-)
Manžel se vydal na houby a přinesl i opravdu krásné kousky, které drží v ruce malý synovec.
 A s Honzíkem jsem vyrazila i na zahrádku, kde jsme vytahovali řepu. Vlastně ne, byla to mrkev:-)

Nakonec jsem včera musela plnit své resty. Už od půlky léta mám doma od švagrové dvě Vojtíkova trička na pomalování. Koupila jsem i nové pastelové barvy na textil, tak jsem je hned využila. Jedno zadání bylo od počátku jasné-musí se tam objevit traktor. Sama bych jej nezvládla namalovat, tak jsem dostala i předlohu z omalovánek. Výhoda žlutých trik tkví i v tom, že jsou trošku průsvitné, tudíž jsem vložila předlohu do trička a fixou na textil traktor obkreslila. Zbytek jsem pouze dovybarvila.
 Druhý motiv je typicky podzimní, už čekáme jen na správný vítr a vydáme se pouštět draky:-)
 A to je pro září vše, těším se na vás v říjnu:-)

2 komentáře:

  1. Až se zima zeptá, bude koukat jaká jsi pilná hospodyňka:-))
    Trička parádní a domeček supr!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Tys to krásně vystihla. Jen jestli mám na tu zimu dostatečné zásoby:-)

    OdpovědětVymazat