sobota 20. července 2013

Peřinka a polštářek pro panenku

Neteř Linda právě oslavila své druhé narozeniny. Tchyně s tchánem koupili v Polsku krásnou dřevěnou kolébku pro panenky. Takto vypadá po rozbalení, něco jí evidentně chybí:-)
Proto mi byla dočasně svěřena, abych do ní mohla ušít polštářek a peřinku pro budoucí uživatelku:-)
A takto to dopadlo:-)
A poslední fotky jsou s mou poslední panenkou, kterou jsem si z dětských let nechala, protože jsem ji dostala od babičky.
Všimli jste si vyšité květinky na peřince? Ne? Tak ještě jednou:-)
Toť vše:-)))

4 komentáře:

  1. Tak tady se někdo bude mít:o)) a já by jsem chtěla být tou panenkou:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to by chtěly všechny zaměstnané ženy-býti panenkou či dítětem a aby o nás někdo pečoval, že?:-)))

      Vymazat
  2. :o))), no mě by se líbilo hlavně to pochrupování:o)))

    OdpovědětVymazat