neděle 3. března 2013

Podsedáky na židle

Zařizujete byt, koupíte si do jídelny stůl a židle, světlá barva podsedáků vypadá lákavě a prosvětlí tmavý nábytek. Za pár let se na nich objeví neodstranitelné flíčky, v tu chvíli vám už světlý odstín nepřijde jako ta nejlepší volba.
Poté, co jsem si loni koupila šicí stroj a začala jsem se na něm učit, zabrouzdala jsem na pár stránek s látkami a na dvou z nich jsem koupila krásný materiál na "ochranu" mých podsedáků. Vytvořila jsem nové oboustranné na přivázání k opěradlu, vyplněny jsou vatelínem. A protože jsem je v rámci jarního úklidu včera vyprala a dnes i vyžehlila, rovnou jsem je (téměř po roce:-))) nafotila.

 Na prvním obrázku použita česká bavlna, na druhém zahraniční.

5 komentářů:

  1. Jsou parádní! Asi bych se taky měla do nějakých podsedáků pustit... ti naši šmudlíci, i když už přerostlí, stále židle šmudlí:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. ty jsou boží, také jsem je musela ušít:o))

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásné .. a strašně se mi líbí ta zahraniční bavlna ..

    OdpovědětVymazat
  4. Mám v domácí zásobě nádherný zbytek látky od mojí známé čalounice. Jen nevím, jestli si mám ušít kabelku nebo podsedáky :-) Podsedáky asi zvítězí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně oživí interiér, jen do nich:-) I když kabelek taky není nikdy dost:-)

    OdpovědětVymazat