sobota 16. března 2013

Něžná romance

Už od minulého týdne jsem měla nastříhánu látku na svou úplně první kabelku. Ale teprve včera jsem na ni sebrala odvahu a pustila jsem se do ní. Po několika hodinách u stroje a s návodem před sebou (časopis Marina únor 2012) vznikla tahle Marina Beáta.
A jestli zůstane u mě? To se ještě uvidí:-)))


 
Látku jsem zakoupila v jednom obchůdku na Mimibazaru. A také jsem si poprvé zkoušela nasadit jezdec na nekonečný zip zakoupený v Galanterii Glara. A nakonec jsem si na to musela najít návod, když už jsem si s nasazováním nevěděla rady.



7 komentářů:

  1. Hmm, první a hned tak krásná a povedená:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta je naprosto luxusní! Strašně moc se Ti povedla. Hned jsem ji musela ukazovat kamarádce na návštěvě :D. A.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, jste moc hodné. A jak mě šetříte:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nene Hani, ta chvála je oprávněná!

    OdpovědětVymazat
  5. Fakt, prva a hneď fantasticka, si šikovná :-)

    OdpovědětVymazat