neděle 2. prosince 2012

Čepice mi sluší nejvíce

Vymýšlela jsem, čímpak bych mohla svým synovcům a neteři udělat radost na blížícího se Mikuláše, a protože podzimní dny se krátí a byly poměrně teplé, předpokládám, že v prosinci už se řádně ochladí a bude zapotřebí chránit svou hlavičku i ouška. Zatím jsem zvolila tenčí verzi čepice, na niž jsem použila bavlněné látky a vatelín, takže na mínusové teploty to ještě není, ale třeba pak ještě nějakou minky čepici nebo z fleesu vyrobím. Návod jsem našla opět na stránkách časopisu Marina.
Výhodou tohoto střihu je také to, že pokud zvolíte dvě různé výrazné látky, je možno ji bez problémů užít jako oboustrannou hučku:-) Já to zatím vyzkoušela pouze na sovičkové látce, ale protože synovci čepici již odzkoušeli, musím říct, že se moc líbila nejen kvůli svému vzoru, ale i praktičnosti, kdy nemusíte nic šněrovat ani rozvazovat:-)




1 komentář: