sobota 10. listopadu 2012

Zástěrka pro Honzíka

Honzík a jeho narozeniny-o tom už jsem psala v předešlém příspěvku. Nicméně nové koště dobře mete a já byla z šicího stroje tak nadšená a chtěla jsem zkusit, co umí, že jsem musela k polštářovému dárku ještě něco přidat.

Můj synovec je velký pomocník a rád asistuje v kuchyni. Míchá, umývá, sem tam něco rozlije, rozbije apod. Bylo třeba jej tedy řádně vybavit. Ke svému kuchyňskému náčiní dostal tedy i zástěrku. Tu jsem ušila z látky, kterou jsem dostala od jedné milé paní, jež šije překrásné kabelky. Sama dvě vlastním a další dvě putovaly k mužským členům naší rodiny:-)))

Bylo by snazší, kdybych nemusela odhadovat délku a šířku zástěrky, neboť když chcete někoho překvapit, nemůžete jej jen tak poměřit:-) Nicméně dílo nedopadlo až tak zle a malý v ní i po pár měsících zlepšuje své kuchařské dovednosti.




Žádné komentáře:

Okomentovat